Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

ANKETA


BLOG O .....

Svemu i svačemu što uveseljava, ljuti i rastužni mladog čovjeka.

Kada ste me čitali



MOJ MAIL

Ako imate pitanja, pritužbe, kakve prijedloge ili nešto slično možete mi pisati na : grga_sk@net.hr

COOL Postovi

Noć na Glavnom kolodvoru
MATURALAC - Epizoda 1
MATURALAC - Epizoda 2
MATURALAC - Epizoda 3
MATURALAC - Epizoda 4
MATURALAC - Epizoda 5
MATURALAC - Epizoda 6
MATURALAC - Epizoda 7
MATURALAC - Epizoda 8
INVENTURA 2006.godine
INVENTURA 2007.godine - Svi važni događaji prethodne godine
HRVATSKA KOSTAJNICA - Kestenijada
TOPUSKO - Mjesto za odmor




Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Sisak.info
Index.hr
IMGspot.com
NOVA TV
Youtube

[petak][21.09.2007.]

Topusko - mjesto za odmor

Tako eto stigao još jedan mail na moju omiljenu e-mail adresu. Drago mi je kad mi netko piše. Ovaj put su me razveselile blogerice MUM i JA ( kao i uvijek sa omiljenim komentarima ). Stoga, na temelju postavljenog pitanja, odlučio sam evo i ostalim blogerima malo predstaviti svoj kraj tj.okolicu i jedno prekrasno mjesto imena Topusko. Mnoge me lijepe uspomene iskreno vežu za taj grad, jer imam dosta prijatelja iz tog mjesta i uvijek mi je drago kada uhvatim vremena da odem malo do njih i na par dana uživam u idiličnom životu tog mjestašca. Da mjestašca jer Topusko broji svega 3 200 stanovnika. Ali čisto dovoljno, da ih je previše bilo bi i čudno. Priroda, čist zrak, dosta mjesta za šetnje ..... Iskreno ljudi, uz Fužine jedino mjesto u Hrvatskoj gdje ja obožavam biti ( što se tiče kontinentalne Hrvatske - a vjerujte mi dosta sam je proputovao ). Ono što je žalosno je to da je Topusko u Domovinskom ratu pretrpjelo velika razaranja. Mnoge poznate zgrade u mjestu su razorene. No stanovništvo se počelo lagano vračati 1995.godine, Topusko se počelo lagano buditi i mjesto je ponovno postalo živo.

Ono po čemu je Topusko definitivno poznato su Top Terme, koje svake godine bilježe pozitivnu bilancu što se tiče broja turista. Njihovi bazeni ( što zatvoreni, što bazeni na otvorenom ) su stalno krcati. Kako i ne bi kada su punjeni termalnom vodom koja izbija iz 1500 m dubine, vulkanskog je podrijetla, temperature 56-72 °C, a u proteklih 200 godina sastav i kakvoća vode ostaju nepromijenjeni. No osim izvora termalne vode tu su u okolici nalaze i poznati izvori hladne pitke vode: vrelo Mollinari, Benkovo i Jelačićevo vrelo. U Topuskom su čak dva hotela ( sve sobe imaju WC/tuš, balkon, telefon - jedan dio soba u hotelu Toplica opremljen je također s TV/sat ) .
Toplica i Petrova Gora, nude Vam smještaj na 360 ležajeva. No ako baš niste neki ljubitelj bazena, nemojte očajavati jer je u blizini rijeka Glina.

Spomenici i znamenitosti koje valja posjetiti :
* Gotički portal (visok 23 m), zadnji ostatak srednjovjekovne cistercitske opatije
* Župna crkva Sv. Marije od pohoda, sagrađena 1829. godine u klasicističkom stilu koja je u Domovinskom ratu teško razorena, ali je danas u potpunosti obnovljena

Ako putujete iz Zagreba ( kao blogerice ) onda još ne možete do Topuskog vlakom ( mada znam da bi curke bile sretne ). Dakle put do Topuskog je, što se tiče prijevoznih sredstava, raznolik. Dakle, iz Zagreba do Siska morate vlakom, u Sisku presjedate na bus za Topusko i to je to. Isti postupak činite kada idete iz Topuskog, dakle sjedate na bus koji vas doveze do željezničkog kolodvora, čekate vlak i pičite nazad u Zagreb. Dakle od Siska do Topuskog ima oko 47 km i od Zagreba do Siska ima nekih 56 km. Dakle sveukpno oko stotinjak kilometara. Samo da napomenem, željeznički kolodvor je odmah do autobusno kolodvora tako da ne morate lutati po gradu. Čim siđete sa vlaka odmah samo na desnu stranu i ogroman natpis stoji AUTOBUSNI KOLODVOR. Ne možete fulati. A sada slijedi raspored vlakova i autobusa koje zanima MUM i JA.

Raspored vožnje vlakova iz Zagreba za Sisak :
Svakim danom vlakovi voze u : 5.45; 6:48; 10:48; 13:49; 15:49; 18:49; 19:49 i u 22:49

Raspored vožnje autobusa iz Siska za Topusko :
Svaki dan autobusi voze u : 5:00 ; 9:35; 12:35; 14:35; 16:05

Raspored autobusa iz Topuskog za Sisak :
Svaki dan autobusi voze u : 6:10; 14:30; 17:25

Raspored vožnje vlakova iz Siska za Zagreb
Svakim danom vlakovi voze u : 5:12; 6:19; 7:19; 12:19; 15:19; 17:19; 19:19; 21:19

No normalno ako želite više informacija o redu vožnje vlakova najbolje da posjetite :

http://vred.hznet.hr/hzinfo/?category=hzinfo&service=vred1

A za sve ostale informacije koje vas zanimaju za autobusni prijevoz najbolje da nazove Autobusni kolodvor u Sisku na 060-33-00-60

I za kraj sam se evo malo potrudio i napravi jos koji slideshow sa prvo starijim slika Topuskog, ali i slikama Topuskog u novijem ruhu. Svima koji putuju u Topusko želim miran odmor i neka vas vrijeme posluži. Sretan put!







[ 6 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.