Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

ANKETA


BLOG O .....

Svemu i svačemu što uveseljava, ljuti i rastužni mladog čovjeka.

Kada ste me čitali



MOJ MAIL

Ako imate pitanja, pritužbe, kakve prijedloge ili nešto slično možete mi pisati na : grga_sk@net.hr

COOL Postovi

Noć na Glavnom kolodvoru
MATURALAC - Epizoda 1
MATURALAC - Epizoda 2
MATURALAC - Epizoda 3
MATURALAC - Epizoda 4
MATURALAC - Epizoda 5
MATURALAC - Epizoda 6
MATURALAC - Epizoda 7
MATURALAC - Epizoda 8
INVENTURA 2006.godine
INVENTURA 2007.godine - Svi važni događaji prethodne godine
HRVATSKA KOSTAJNICA - Kestenijada
TOPUSKO - Mjesto za odmor




Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Sisak.info
Index.hr
IMGspot.com
NOVA TV
Youtube

[četvrtak][24.08.2006.]

Maturalac ( epizoda 7. )

Nakon povrataka iz Barcelone, svatko se uputio na večeru, a nakon toga odmah u sobe, na kratki odmor kako bi napunili baterije za večernji izlazak. Negdje oko ponoći svi smo se lagano uputili u disko - Colosoc, koji nam je bio plaćen i imali smo onako V.I.P. ulaznice. Baš smo bili moćni kada smo ulazili u disko a većin ostalih gostiju je morala čekati vani. Upravo ona scena iz filmova, kada onako ulaziš preko reda u disko a iza tebe u redu ostaje gomila ljudi. Cijelu noć se zabavljalo, pilo sangrije, tako da smo došli u hotel negdje ujutro oko pet ili šest sati, tako da uopće nismo spavali. Nakon kratkog izležavanja po balkonima hotela, uputili smo se rano na doručak, a poslije toga bilo je vrijeme za drugi posjet Barceloni, ovaj puta išli smo do jednog svetišta imenom Montserat u kojem smo malo razgledali Crkve, ali i stajali u redu kako bi zaželjeli želju kod crnog kipa Marije. Tu smo se zadržali neka dobra dva i pol sata. Nakon toga ponovno smo otišli u centar Barcelone gdje smo se uputili u trgovinu sa 12 katova. Imali smo oko sat i pol da pokupjemo što nam je potrebno. Svaki kat bio je za nešto, recimo prizemlje za šminku i parfeme, prvi kat recimo za alat, onda jedan je kat bio samo za tehnologiju. Uglavnom, najviše sam se zadržao na odjelu za tenisice i cipele, te na glazbenom odjelu gdje sam se nakupovao CD-ova. Nisu bili ni skupi tako da sam iskoristio priliku. I tako je brzo prošlo sat vremena kada smo potom otišla na kasnovečernje predstave sa fontanama u boji. Evo par slika... I vjerujte mi ovo su samo neke od stotine slika koliko smo ispucali na ove fontane. Fontene mjenjaju boju u skladu sa glazbom. Nešto što se ne može opisati riječima ni slikom, nego se mora doživjeti.


I nakon tog posjeta, vratili smo se jako kasno u hotel, tako da rijetko tko je bio raspoložen za izlaske, tako ni ja osatlo nas je par u sobi te smo se sprdali cijelu noć po hotelu, vozali se liftom, trčali po hotelu, uglavnom, nije nam bilo dosadno vjerujte mi. Do idućeg pisanja, dragi moji čitači, posebno drage moje čitačice, pozzzz.....



[ 0 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.